[MataroSensefils] Instal·lació a Isern

Jose Legido jose a legido.com
div mar 6 18:41:03 CET 2009

Jo hi vaig, també m'ho han confirmat en Jordi Clopés, l'Albert Comas.
En Ferran i en Xavi diuen que potser. L'IVan anirà a cuba per fer
proves de l'enllaç.

Tenim les antenes de Cuba i Escorxador apuntant cap a Isern per fer l'enllaç.
Portaré la planar de 23 dbi per apuntar a Bcn. L'unic que faltaria son
els cargols per lligar la caixa a la paret, però no me'n recordo com
estava exactament a Isern.

Salut!