[MataroSensefils] Fwd: Els enviaments a Llista de imakoki a gmail.com requereixen aprovació

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim mar 3 20:42:03 CET 2009

Cap problema Paco.

SAX!

Jordi

---------- Mensaje reenviado ----------
From: imakoki <imakoki gmail com>
To: llista a matarosensefils.net
Date: Tue, 3 Mar 2009 20:15:27 +0100
Subject: Bones gent,
Bones gent,

Soc imakoki de L'Hospitalet.  El meu germa ara esta d'obres a una casa al
mig de Argentona, que encare no viu :P Com que de moment no hi ha res mes a
Argentona i encare estic en fase d'engrescarlo. Us sabria malament que de
moment el posi a la zona de Mataro? Com ARGRosers12? Si després la cosa tira
i s'engresca algu mes de per alla dons ja hi pensarem en posar-hi una zona
Argentona si es veu convenient .... que, que hi penseu?

Gracies per endevant ;)

SAX ;)
Paco

--

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org