[MataroSensefils] Sol.licitud d'informació, accés Cabrera de Mar

Dan amorfus a gmail.com
dll mar 2 15:50:38 CET 2009

Hola,

A nivell personal estic en converses amb la gent de xarxa Sant Antoni
(Barcelona) per posar-me una antena a casa (Poble Sec) i conectar-me a la
xarxa; apart d'aixó, treballo en una petita empresa a Cabrera de Mar, però a
tocar de la riera que ens separa de Mataró.

El cas és que sempre hem tingut força problemes de conexió (Telefònica
s'excusa dient que ens trobem molt lluny de la centraleta) i realment és un
calvari.

Arrel del que us comentava al primer paràgraf, havia pensat en la
possibilitat de conectar-nos també des de l'empresa, segur que aconseguim
millor conexió, i al esta en un lloc elevat (a tocar de l'autopista) podem
donar accés a més gent que es trobi a Premià de Dalt, Vilassar, etc...

És factible? ho recomaneu? desconec si la xarxa està vetada a empreses
(m'extranyaria donat el tarannà de la mateixa) però us ho volia preguntar.

Moltes gràcies per endavant
Dan