[MataroSensefils] Instal·lació a Isern

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll mar 2 15:15:26 CET 2009

Hola Lluís,

veig que aprofiteu bé els caps de setmana! Es cert que Mataró queda a
l'ombra d'aquest node, però suposo que el  Visibility cloak, per defecte, es
basa en l'alçada del terra i no dels edificis (em sembla que a la seva
pàgina si que es pot modificar aquesta variable). No és el cas dels nodes
que tenim ara a Mataró, però podria haver-n'hi un sobre un terreny que quedi
a l'ombra però amb visibilitat a la part alta de l'edifici. M'equivoco?

Salut,