[MataroSensefils] una consulta

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij jun 18 18:22:10 CEST 2009

Bona tarda Ester,

A Cabrils malauradament encara no hi arribem.
Tot i això jo et convidaria a afegir-te al mapa per si al llarg d'aquest any
pogués fructificar una proposta que volem fer als Ajuntaments de Cabrera,
Cabrils, Vilassar, etc.

http://guifi.net/node/11031/view/map

Si de moment voleu un cop de mà per engegar la vostra propia comunitat a
Cabrils només ho has de dir.

Per qualsevol dubte concret més no et tallis.

Vagi bé!

Jordi

El 18 / juny / 2009 09:07, Ester Martínez Nuñez <estercill a yahoo.es> ha
escrit: