[MataroSensefils] informació

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic jun 17 19:40:48 CEST 2009

Bona tarda Nuri,

Actualment no hi ha cap node per la zona on vius.
Tot i això, jo marcaria en el mapa al lloc on estàs perquè si es munta algun
sigui més fàcil coordinar a la gent interessada.

http://guifi.net/node/11031/view/map

De totes maneres, tot i que hi ha usuaris que ofereixen gratuïtament els
seus excedents d'internet, no som una operadora d'internet sinó una
comunitat d'usuaris.

Et recomano que si vols una breu descripció de què som i què fem, pots fer
un cop d'ull a:

http://guifi.net/node/20625

Vagi bé!

Jordi

El 17 / juny / 2009 14:31, NUFOLO NUFOLO <nufolo a hotmail.com> ha escrit: