[MataroSensefils] Revisa el meu perfil del Facebook

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim jun 16 10:05:39 CEST 2009

Exacte Jose.

Facebook et demana el teu correu de tant en tant, per buscar-te nous
contactes dins de la teva agenda d'adreces de Gmail o del que sigui. A mi al
menys no em va demanar confirmació i m'ho va enviar a tothom.
I a més, com heu pogut comprovar va enviant recordatoris...

Si algú ha comés la mateixa errada, per deshabilitar els recordatoris cal
anar a Inici --> Convida amics --> Veure totes les invitacions --> i aquí
tries les invitacions que vulguis treure.

Novament demano disculpes per les molèsties.

Jordi

El 16 / juny / 2009 09:54, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: