[MataroSensefils] usuari proxy escorxador

Rastafury rastayoung a gmail.com
dim jul 28 15:57:32 CEST 2009

Hola Sebastián,  aixo de que el meu node esta projectat ara hem surt que
esta operatiu, i la part de l'enllaç hon la trobu¿?,

tinc la part de trasto afeigit, la part de enllaços(ap/client) tamb. es
aquesta la part de l'enllaç¿?

moltes gracies per contestar-me

SALUT! :)