[MataroSensefils] [Fora de tema] Jornades d'energia i medi ambient

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div jul 10 20:43:11 CEST 2009

Bones,

Tal i com ja va comentar l'Enric, des del 31 de juliol al 9 d'agost es
fan a l'Horta de Sant Joan (passat Reus) les jornades d'energia i medi
ambient. Entre altres tallers, durant els dies laborables d'aquella
setmana es pretén construir un petit aerogenerador. Com que jo hi estic
molt interessat al final m'ho he pogut combinar per anar-hi. Marxaré el
dissabte 1al matí i tornaré el diumenge 9 a la tarda. Com que hi aniré
amb cotxe, si algú més es vol/pot apuntar, poseu-vos en contacte amb mi.
L'aureli també hi anirà, però només el cap de setmana del 8 i el 9.

Molta energia.

       Ermoi.