[MataroSensefils] Sobre el Node MatEspai

Toro torocatala a gmail.com
dij jul 2 08:27:38 CEST 2009

Bé, com heu pogut veure ahir vaig col·locar un nou client enllaçat a Cuba.
Peró la veritat es que vaig tenir alguns problemes.
El primer de tot va ser que al crear l'enllaç amb la pàgina web, hem donava
unes adreses incorrectes.
En concret, hem donava això:
*WAN Ip address = 10.139.56.2
WAN Netmask = 255.255.255.248
WAN Gateway = 10.139.56.1
Primary DNS Server = 10.139.56.2*
Com no tenia connectivitat, vaig revisar la pagina de guifi.net i al mirar
la configuració de Cuba em vaig adonar que hi havia quelcom que estava be.
Vaig canviar la configuració manualment per:
*WAN Ip address = 10.139.56.125
WAN Netmask = 255.255.255.224
WAN Gateway = 10.139.56.1
Primary DNS Server = 80.58.0.33*

Aquesta es la configuració que te actualment i la que ha funcionat. Tot i
això la pàgina em va donar un altre.
Potser s'hauria de mirar.
Gracies.