[MataroSensefils] Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
div gen 30 12:20:14 CET 2009

Hola gent,

la setmana passada vaig trobar al costat d'un contenidor una parabòlica que
les ventades deurien fer caure. Sapigueu que queda disponible per a fer
proves i enllaços. De totes maneres per a l'enllaç amb Barcelona potser el
millor seria utilitzar parabòliques però de reixeta, ja que ofereixen menys
resistència al vent i possiblement la instal·larem en un dels tres edificis
més alts de Mataró.

Respecte a això de les parabòliques tinc un dubte: A major diàmetre del plat
major guany de l'antena? Tindria sentit utilitzar plats tant grans com sigui
possible?

Deixo un enllaç per a si algú vol animar-se a fer un taller d'antenes ;p

http://www.olotwireless.net/catala/parabolica1.htm

-albert-