[MataroSensefils] Problemes client de Cuba

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic gen 28 16:02:06 CET 2009

Hola Enric,

El firmware de guifi no l'he provat.

En una DDwrt normal, la funció de reboot automàtica està a la pestanya
d'Administració --> Keep alive --> Schedule Reboot

Segons el firm DDwrt que escullis, té unes funcions o unes altres segons a
lo que estigui orientat.

Per instal.lar noves funcions en DDwrt, crec que l'única opció és
actualitzar amb un altre firmware més específic a les teves necessitats.

En Openwrt o derivats sí que disposes d'un gestor de paquets tipus linux.

Jordi