[MataroSensefils] QUIERO CANCELAR SUSCRIPCIÓN!!!!

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll gen 26 17:10:29 CET 2009

Hola,

El mailman té un bug que no permet donar de baixa als usuaris.

Des de l'interfície del hosting no permet actualitzar la versió ni gestionar
els usuaris per un altre lloc que no sigui el mateix mailman.

He aconseguit "esborrar" a la Florencia substituint la seva adreça de correu
per un altre de meva.

Jo aprofitaria aquest inconvenient per reprendre l'oferiment que ens va fer
en el seu dia en Lluís Dalmau i migrar les llistes a la Farga.

Ja direu.

Jordi