[MataroSensefils] QUIERO CANCELAR SUSCRIPCIÓN!!!!

Raül Chamarro raul a enbicicleta.org
dll gen 26 15:47:54 CET 2009

Tambien por tercera vez,

Per esborrar-te de la llista envia un correu
llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en
l'assumpte del correu

La llista es gestiona automaticament, no hi ha una persona al darrera.

R.