[MataroSensefils] proxy no reconeix l'usuari i contrasenya

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic gen 21 19:45:04 CET 2009

Mare meva!!!

Quan més m'ho miro més alucino amb la feinada que a fet (i fan) la gent de
guifi :-)

Ivan,

Els usuaris de la porta a internet de Cuba ja no es creen pel webmin...es
creen per la web de guifi.net!!!

Ves al node de Cuba --> i fes click a usuaris

http://guifi.net/node/19223/view/users

Allà és on pots afegir el teu usuari a aquest node.

Un cop creat l'usuari, l'administrador del node t'aproba la compta (Aproved)
i fins i tot, hi ha un filtre de continguts customitzable per cada usuari
que hi afegeixis, per si per exemple, vols un compte per un nen i no vols
que accedeixi a determinats continguts.

A més, com que el proxy és federat (in & out), el teu usuari també servirà
per connectar a internet en tots els altres proxys federats que hi ha per
arreu :-)

T'he creat un usuari pq provis si funciona:

usuari: ivan
clau: ivan

Mai connectar-se havia sigut tant senzill!!

Jordi