[MataroSensefils] Problemes amb el servidor de gràfiques

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dic gen 21 01:07:50 CET 2009

on ho veus que jo soc l'administrador de la zona 8-)

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jose Legido
Enviado el: martes, 20 de enero de 2009 23:13
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Problemes amb el servidor de gràfiques

Hola!
Ja ho he canviat, es un tema de permisos.
Li envio un correu a en Jordi Soler (per si no ha llegit aquest!)
perquè fiqui l'usuari mataro com a administrador de la zona.

L'altre error m'ho miro però no tinc ni idea :P

l'assumpte del correu