[MataroSensefils] Proves amb serveis varis

Jose Legido jose a legido.com
dim gen 20 11:26:29 CET 2009

Només puc dir que ets un putucrack..... i els de guifi.net també!

Tenim dos nodes operatius, Cuba i la nanostation de la Mònica que va
funcionar perfectament amb l'unsolclic. Ja diràs com veure el servidor
de gràfiques perquè ahir va haver un petit tall i haguès molat
veure-ho!!!

A tope sensefilerus!