[MataroSensefils] Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Comas Noe, Albert albert.comas a t-systems.es
dim gen 20 09:59:36 CET 2009

Hola,

em sembla que no s'ha enviar el meu últim email. Deia que ---

aquest cap de setmana muntaré a Isern una planar apuntant a Barcelona, si en Sebastian ens pot veure ho podriem mirar, però jo també crec que seria millor muntar un node nou, el de la plaça Granollers seria ideal perquè també té cobertura al barri de Cerdanyola.

Salut,

Albert

________________________________

De: llista-bounces a matarosensefils.net [mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Sebastián Galeano
Enviado el: martes, 20 de enero de 2009 9:53
Para: llista a matarosensefils.net
Asunto: [MataroSensefils] RE: Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Bones,

Ja hi contaba que es podrí¡ retrasar una mica, es mes el punt BCNmargarit encara es te que conectar a la resta de xarxa, el que farem en els proxims dí¥³.

Per󠣯m ja se que les coses no son tan sencilles com semblen al principi, millor anar-ho movent.

El tema del node, no se vosaltres coneixeu la xarxa allᬠa mes veig que esteu fent l'esfor砤e migrar al sistema autogestionat de guifi.net i entenc que ja aneu atabalats (jo mateix vaig fer lo mateix a Badalona de 2007-2008).

Si l'edifici te visi󠤥 BCN endevant.

Les proves millor fer-les amb panells de 23dbi, pq amb paraboliques es complexe fer un alineament a ma sense fixar. No se si hi teniu, si no podem quedar i hos podem deixar un.

Salut
Sebastian Galeano

________________________________

Date: Mon, 19 Jan 2009 17:54:03 +0100
From: jordiclopes

Em comenten que hi ha un problema per posar una parab򬩣a al balc󠤥 l'edifici, que no hi he caigut abans.
Ja no es perm鳠de posar parab󬩱ues als balcons.

Per tant, no ens queda mé³ remei que posar-la al terrat del mateix edifici.

Per aquest motiu, caldrà °arlar primer amb la presidenta de l'escala i segurament despré³ amb la comunitat.

ɳ un edifici amb molts de ve﮳ i podria ser complicat.

Tanmateix, podem anar estudiant en perel.lel d'altres opcions com l'edifici que deia en Raul de la Plaç¡ Granollers.

Sebastian, sembla que no podrem corre tant ;-)

Tot i aix򬠥s podria anar concretant una proba d'aquest enlla箼br>

Diferentes formas de estar en contacto con amigos y familiares. Desc?as. Desc?as. <http://www.microsoft.com/windows/windowslive/default.aspx>
This e-mail and any attachments may contain confidential or
privileged information. Any unauthorised copying, use or distribution of
this information is strictly prohibited.