[MataroSensefils] Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dim gen 20 09:51:29 CET 2009

Hola, aquest cap de setmana muntaré a Isern una planar apuntant a Barcelona,
si en Sebastian ens pot veure ho podriem mirar, però jo també crec que seria
millor muntar un node nou, el de la plaça Granollers seria ideal perquè
també té cobertura al barri de Cerdanyola.
Salut,

Albert