[MataroSensefils] Privat RE: Enllaç Barcelona-Mataró posible :)

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll gen 19 17:54:03 CET 2009

Em comenten que hi ha un problema per posar una parabòlica al balcó de
l'edifici, que no hi he caigut abans.
Ja no es permés de posar parabóliques als balcons.

Per tant, no ens queda més remei que posar-la al terrat del mateix edifici.

Per aquest motiu, caldrà parlar primer amb la presidenta de l'escala i
segurament després amb la comunitat.

És un edifici amb molts de veïns i podria ser complicat.

Tanmateix, podem anar estudiant en perel.lel d'altres opcions com l'edifici
que deia en Raul de la Plaça Granollers.

Sebastian, sembla que no podrem corre tant ;-)

Tot i això, es podria anar concretant una proba d'aquest enllaç.

Jordi