[MataroSensefils] Un altre node mes

Jose Legido jose a legido.com
dll gen 5 11:53:38 CET 2009

Bon dia!
Ja tenim connectat l'AAVV de Vista Alegre a la xarxa.
De fet estic escrivint des d'aqui. Amb la nanostation es un moment
configurar-ho, només he tingut problemes amb una ruta de tornada del
proxy de casa meva, però ja està tot funcionant i moooolt ràpid!
He enllaçat a xarxatroncal amb una senyal de 63 impresionant....
He ficat la ip 10.35.168.50

Vinga nanos a per un altre!