[MataroSensefils] Rv: confirm 969f54e37b8e04dc8e09d73e3e4cb89c0b1f1ecd

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis feb 28 13:42:42 CET 2009

Bon dia Josep,

El procés per connectar està explicat aquí:

http://guifi.net/trespassos

Per qualsevol dubte escriure a aquesta llista de correu o venir qualsevol
dimarts de 20:00 a 22:00 a l'AAVV Escorxador, C/Prat de la RIba, 110. Tel:
93-790-25-46

Gràcies!

Jordi