[MataroSensefils] info

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic feb 18 19:40:27 CET 2009

Hola Susanna,

Quin és el nom de xarxa que veus en el teu portàtil?

No deixem de forma permanent connectar a usuaris directament amb el seu
portàtil ja que les connexions directes en portàtil poden perjudicar a la
resta d'usuaris que utilitzen un aparell sense fils per fer-ho.

Aquí tens una gràfica on ho pots veure més fàcilment.

Si tens tanta bona senyal des de casa estàs de sort ja que generalment la
cobertura és a nivell de teulada.

Per connectar de forma permanent hauries de posar un aparell a casa teva que
val uns 65 €.
En el teu cas segurament podries posar l'aparell prop d'una finestra o
balcó.

Per a qualsevol dubte més ja saps.

Jordi