[MataroSensefils] OpenWrt als supernodes

Enric enric a musaik.net
diu feb 8 21:34:59 CET 2009

En/na Jordi Soler ha escrit:

> RB133 o 433 per mini supernodes, suporten 3 antenes
>
> RB532A o RB600 per supernodes potents, de 4 a 8 radios/antenes
>
> Minipcis, qualsevol a/b/g : CM9,R52,Gigabyte, Alfa…

Salut,

l'altre vam estar remenant ràdios d'aquestes per enllaçar Cuba amb Isern.
El que em va sorprendre és que s'havia de fer des d'un windows perquè el
programari que gestionava aquestes ràdios era privatiu. Hi havia la
possibilitat d'entrar des d'un linux, però amb el wine.
Finalment, vaig veure que es podia entrar amb un telnet, però les
comandes eren específiques d'aquest aparell.

Però ara, acabo de veure això, jo no en tenia ni idea, però als models
RB133, 433 i 532a se'ls hi pot flashejar una OpenWrt.

http://wiki.openwrt.org/Hardware/Mikrotik

Per mi és una molt bona notícia.

En canvi, no s'hi pot posar una  dd-wrt:
http://dd-wrt.com/dd-wrtv3/dd-wrt/hardware.html

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.