[MataroSensefils] skype

moni anemona moninemo21 a hotmail.com
div feb 6 20:56:10 CET 2009

hOLA,
TINC UN PETIT PROBLEMA , AL CONECTAR-ME A SKYPE, no em deixa , això passa desde que he d'entrar la meva contrasenya per accedir a internet, però tampoc em dona l'opcio de possar-la , (em sembla que m'explico fatal...sorry.)
la pregunta és, he de canviar alguna cosa de herramientas de l'skype ? l'skype el vaig descarregar fa temps i potser he d'actualitzar alguna cosa?

a herramientas skype conexiones em pregunta :
1- usar puertos del 80 al 443
servidor:  puerto:

2- habilitar autentificacion en el proxi
nombre usuario:   contrasenya:mmmm...volia copiar el que em va posar el jose a herramientas de l'explorer ,que va perfecta ,doncs al entrar ja em pregunta la meva contrasenya..però les pantalletes de skype son diferents i abans de liar-la...

si algu utilitza aquest programa i m'ho pot dir..
mercis
Mònica

Date: Tue, 3 Feb 2009 14:11:20 +0100From: jordiclopes a gmail.comTo: llista a matarosensefils.netSubject: Re: [MataroSensefils] Avui dimartsHola!A mi tampoc em va bé anar avui.Jordi
2009/2/3 Jose Legido <jose a legido.com>
Hola!Avui treballo fins tard i no arribaré a temps.Si algú hi va, podrieu configurar la nanostation de l'AAVV escorxadoramb l'unsolclic.La ip de la porta a internet es 10.139.56.133Podríeu provar conectant a sant_simó i a veure si arriba a escorxadori després a la porta.Es una idea!!!Ens veiem_______________________________________________Llista llista de correuLlista a matarosensefils.nethttp://mail.matarosensefils.net/mailman/listinfo/llista_matarosensefils.netPer esborrar-te de la llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu
Drag n’ drop—Get easy photo sharing with Windows Live™ Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/photos.aspx