[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament (era Re: Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-6

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim feb 3 12:52:12 CET 2009

Hola!

A mode d'aclariment, suposo que tothom sap que es consumeix més energia fent
les plaques solars pel punt d'accés, que no pas l'energia que generaran en
tota la seva vida útil.

Li veig sentit a posar plaques on no hi ha corrent però on sí que n'hi ha,
doncs la veritat no tant.

De totes maneres, enfocar-ho com un annexe del projecte, com diu en Jose, no
em sembla malament.
Tal com comenta, l'experiència ens podria ser útil per tenir clar el tema
per quan no hi hagi llum.

Així doncs, qui s'encarrega de redactar aquest annex a la proposta?

Jordi