[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament (era Re: Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-6

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dim feb 3 12:06:07 CET 2009

També podem fer el que va proposar en Moisès: en el projecte que presentem a
l'ajuntament expliquem el millor possible les nostres raons per a incloure
un parell de sistemes autònoms tot i el sobrecost que això implica
(bateries, regulador, Arduino, plaques, etc..) i ho deixem en mans de
l'Ajuntament. A mi em sembla que els agradarà la idea; bé que estan pagant
parquímetres i faroles amb plaques solars… Sigui com sigui no crec que ho
haguem de pensar com un dilema entre menys nodes però amb plaques o més
nodes sense elles. No tenim un pressupost tancat i aquest depèn sobretot de
la nostra credibilitat. Jo més aviat diria que l'aposta per a nodes autònoms
energèticament dóna produnditat i coherència al projecte que estem preparant
i contribueix a crear una xarxa més extensa i estable. Què dieu?