[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament

Enric enric a musaik.net
dll feb 2 13:52:30 CET 2009

En/na Moisès Burset ha escrit:
> Enric,
>
>    Des del punt de vista del medi ambient l'impacte que podria tenir
> posar o no plaques solars per alimentar els nodes respecte als
> problemes colaterals que es generen crec que no compensa ni econòmica
> ni social ni funcionalment.
És la teva opinió, la qual no comparteixo. Socialment i medi
ambientalment no té res a veure un plantejament i un altra.
> Si ens posem, és molt millor lluitar perquè sigui obligatori per llei
> que l'ajuntament posi plaques solars fotovoltàiques a sobre de tots
> els nous edificis municipals, o als sostres de totes les escoles
> públiques, o coses similars, que si hi pensem una mica, n'hi ha una
> pila per fer, però cal que la gent ho exigeixi...
Crec que ja ho estic fent, per això també ho vull comentar a mataró
sensefils.
>    Si el que volem es canviar la forma com es produeix l'energia en la
> nostra societat, i creiem que la nostra dependència energètica dels
> combustibles fòssils (petroli i carbó principalment) és nefasta a mig
> i llarg termini i que el control de l'energia per part de molt pocs és
> igualment nefasta, llavors cal que lluitem en un altre front (qui
> controla l'energia en certa manera controla el grau de desenvolupament
> de la societat. I si no mira els recursos energètics dels diferents
> països i el seu grau de desenvolupament i veuràs quina correlació mes
> [...]
No cal que lluitem. Ens vindrà a sobre la restricció de forma forçada.
http://crisi.sopadepedres.org

>    Però cada cosa al seu lloc (per cert, jo estic intentant lluitar
> sobretot en el tema energètic).
Això del seu lloc, tampoc ho comparteixo. També vaig introduir el tema
de la salut i sensefils al principi de tot. Perquè creia que era
important encara que semblés que no era el lloc. Però els estudis dels
efectes dels sensefils i la circulació de la sang dels que utilitzen
portàtil a la falda, ja han anat sortint.
Doncs amb el tema energètic igual.

Ara, tampoc no vull començar una conversa entre lluços que ja sabem com
acaben. El que vull és afegir una proposta a una proposta que s'ha
presentat del projecte que es vol presentar a l'Ajuntament. Si veig que
el criteri general és que no, cap problema, però em sap greu, em van
parir tossut.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.