[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament (era Re: Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-600 d

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
diu feb 1 23:24:24 CET 2009

Bones,

> Vols dir que pel consum elèctric que tenen els nodes és justificable
> una despesa en plaques solars on ja hi ha corrent normalment?
Justament no es perquè jo no estigui d'acord amb l'us de les energies
alternatives, però en aquest cas la despesa és molt difícil de
justificar i bastant poc pràctica (la corrent que generes amb plaques
solars et surt aproximadament el doble de cara que la de la companyia,
fins i tot tenint en compte una vida mitja de les plaques d'uns 20-25
anys, i pel que fa a l'impacte en el medi ambient, doncs tampoc es que
sigui massa, encara que tot ajuda). I ja no només pels diners que
costaria fer els nodes autònoms en llocs on el cable de corrent passa a
2m del node, sino perquè això representa un espai i unes
infraestructures de fixació addicionals, que poden ser un problema afegit.
    Penso que els nodes autònoms els hauriem d'aconseguir posar en llocs
on no arrivi la corrent però siguin molt bons per les vistes.
    Ep, només és la meva opinió.
    Vagi be.

       Ermoi.