[MataroSensefils] Definint el pPel que fa als supernodes a demanar, m'he basat en aquest document que ja us vaig enviar: http://guifi.net/node/17766 Si us fixeu, cada supernode està format per 2 RB-600 de 4 minipcis cada un, o sigui 8 radios per super node. Cada super

Enric enric a musaik.net
diu feb 1 21:41:17 CET 2009

Salut,

jo, ja que demanem, afegiria que els nodes funcionessin amb petites
plaques solars i que fossin autònoms energèticament. Crec que sobren
arguments per què es gastin quatre duros més per fer que siguin
d'aquesta manera. Fins i tot, penso que si aconseguim que posin uns
primers supernodes, que almenys tots siguin així. Prefereixo tenir tres
o quatre supernodes nous autònoms energèticament, que no pas tenir-ne 8
de nous, és un dir.

A part d'això, penso que està de puta mare com ho planteges. I que si
els hi donem tant ben explicat, els hi costarà més dir que no, i ens
hauran de dir que sí.

En/na Jordi Clopes ha escrit:
> Hola sensefileras!
>
> Estic mirant de lligar la proposta de col.laboració que ens va demanar
> l'Ajuntament, tant d'utilització d'espais municipals com
> d'apadrinament de nodes.
>
> He estat mirant punts que crec que podrien ser interessants.
>
> Els criteris que he seguit han sigut:
>
> 1-bona visibilitat per extendre la troncal.
> 2-Alta densitat de població per arribar al major nombre d'usuaris.
>
> Aquesta és la llisteta:
>
> 1-Torre de telecomunicacions maresme -zona Parc Forestal
> 2-Centre cívic Cirera - C/Cadis nº1
> 3-Centre cívic Cerdanyola (Can Morros)
> [...]

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.