[MataroSensefils] Xarxa arreglada, ABANS: Xerrada de Guifi.net a Madrid

Jose Legido jose a legido.com
dis des 19 10:55:50 CET 2009

2009/12/18 Enric <enric a musaik.net>:
> Salut,
>
> després de llegir aquests correus, d'en Miquel Tarrés i d'en Jordi Clopés,
> crec que tinc alguna cosa mal entesa.
>
> No entenc com en Miquel és "instal·lador" i no saps ben bé com està muntada
> la xarxa i quines són les portes a internet ni com estan gestionades. Et
> convido a que ho preguntis i ho aprenguis, et trobaràs a gent amb ganes
> d'explicar-t'ho.
> Per una banda em mola moltíssim que la xarxa creixi sola

a mi també!!!!!

> [...]
> que m'agrada la manera que tens de cuidar la gent, Jordi, de fet, a la
> llista sempre que algú nou pregunta coses la majoria de vegades ets tu que
> respons i assessores. És una feina important que fas i te la valoro molt.
> Però el teu correu dona la sensació que "hi ha un grup organitzar darrera
> que està fent les comprovacions pertinents perquè el servei estigui
> restaurat el més aviat possible d'una forma eficient", i això no és cert. O
> tu has mirat tu, o s'ho ha mirat l'Ivan o en Jose. Ningú més. Ja ho feu bé,

Doncs ja funciona el node de l'Escorxador. L'Ivan ha vingut dos cops a
casa meva a ajudar-me, jo no podia sol perquè estic de baixa per un
cop a l'esquena. Primer era el switch petat i desrpés un cable
desconnectat pel fort vent.
He de dir que un veí connectat es va oferir a ajudar-me (gràcies Pep!)
però pensava que seria mes complicat, si arribo a saber que eren dos
xorrades.....

> Ho dic, amb tota la bona intenció del món, per demanar que la gent que esteu
> utilitzant la xarxa us impliqueu en la gestió i el manteniment de TOTA la
> xarxa, i que no quedi en molt poques persones.

Totalment d'acord!