[MataroSensefils] problemes a la xarxa?

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div des 11 09:19:15 CET 2009

Bon dia Xavi,

Efectivament sembla que hi ha un problema en un switch de la porta a
l'Escorxador.
Ho estan mirant d'arreglar.
En breu tindrem una altre porta a internet al node de l'Habana i així podrem
tenir portes a internet redundants en cas d'incidència.

Salutacions i disculpeu les molèsties,

Jordi

El 11 / desembre / 2009 09:14, Xavi <xavi.castella a gmail.com> ha escrit: