[MataroSensefils] Nanstation

nina gonzalez ninagonzalezgarcia a hotmail.com
dll ago 10 12:29:41 CEST 2009

Hola, m'agradaria saber si teniu disponibles d'Ubuiquiti Nanostations o bé puc adquirir-les algun lloc concret. Moltes gràcies
  ----- Original Message -----
  From: Sebastian Galeano
  To: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
  Sent: Saturday, August 08, 2009 4:04 PM
  Subject: Re: [MataroSensefils] [Isern] problemes amb el modem

  Necesites un router amb antena externa, hi ha que ho tenen tot integrat, com son las Ubuiquiti Nanostation; aquest te que tindre visibilitat sense obstacles amb l'antena del node Isern.

  Una vegada seguit els passos descrits a: http://guifi.net/trespassos tindrás el router configurat i conectat a la xarxa lliure, de manera que en podras conectar per cable el portatil o el sobretaula.

  Una vegada creat i configurat el teu node a la paguina de guifi.net a la pestanya usuaris tindras la posibilitat de crear un usuari, per poder fer servir la porta a Internet d'Isern, si el node es ben configurat (grafica) el usuari será activat i podrás navegar normalment.

  Salut