[MataroSensefils] [guifi-barcelones] RE: Fwd: Llavaneres

rafa a pangea.org rafa a pangea.org
dic abr 29 00:18:50 CEST 2009

Com a "contacte" del node citat BCNxai-MistralPar, dir-vos que en la
RB600 en principi estan operatives 3 radios i projectada una altre pel
tema Fira de Barcelona, ja tenim la sectorial, però crec que la seva
instal.lacio depen del tema Hotspot.

Si creieu que pot ser un possible enllaç amb Matarò o Llavaneres
podriem estudiar el tema...

Mirar de quedar i provar d'orientar un panel de 23 (amb la radio
disabled) que esta pendent de substituir per la sectorial (aquesta
sectorial es podria posar en un altre trasto, rb o linksys)

En aquests moments, estic un pel sol a xarx a ntoni, els altres companys
estan de final de curs, un parell aprenent com jo (i pasant del 50
tacos!) i un altre que acaba de ser pare! i... no els puc pressionar.

Amb els companys de guifi-barcelones se que puc comptar, algú estarà
com jo alliberat d'examens! de familia i amb mes coneixements! o sigui
que ja direu.

rafa