[MataroSensefils] [Fora de tema] Reciclatge material Pentium

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
diu abr 26 22:22:42 CEST 2009

Bones Aureli,

>    Algú te un pentium i la seva placa. Necessitari per fer un
> trato-inventu-reciclat, un que tingues la placa petita peró amb PCIs
> (no em serveix la d'un portatil antic)
La cosa més petitona que tinc ara mateix és una placa AMD Duron a 750
(marca T-bird?) amb 2 slots PCI. La placa es quadrada (22x24.5 cm). Pel
que tinc apuntat, li falla la pila (en tinc d'altres, es pot canviar) i
diu que sembla que algun cop feia alguna cosa rara. Si t'interessa ja
saps...
    Vinga, bona nit.

       Ermoi.