[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament

Lluís Dalmau lluis.dalmau a guifi.net
div abr 17 12:47:32 CEST 2009

I començar a introduir la possibilitat d'usar les canalitzacions públiques
que tenen els ajuntaments als carrers i polígons per passar-hi fibra
òptica, els preus comencen a ser accessibles i segurament més d'una
empresa estaria disposada a apadrinar-ne algun tram.

1 Km aprox. 800 euros