[MataroSensefils] Definint el projecte per l'Ajuntament

Jose Legido jose a legido.com
dic abr 15 21:29:30 CEST 2009

No es va frenar per culpa teva crack!!!!
Com tot, es va deixant, però si es veritat que hauríem de donar una
empempta perquè a Llavaneres ja ho estant montant amb el pressopost de
l'ajuntament.

Com a mínim fer la proposta.