[MataroSensefils] Escorxador pillat

Jose Legido jose a legido.com
div abr 10 00:16:29 CEST 2009

Hola!
He vist que escorxador no funciona.
Des d'Isern respon a ping la ip del WDS 172.25.33.213 però al intentar
fer un ssh rebutja la conexió:

Secure connection to 172.25.33.213 on port 22 refused.
Welcome back!

I per telnet em deixa logar però em diu:

could not connect to console, try rebooting the router
Connection closed by foreign host.
Welcome back!

Si algú es pot conectar per l'omni de 2,4ghz i intentar rebotar el
router, però suposo que està penjat.
Quan torni de vacances la setmana que vé el reboto.

Deu!