[MataroSensefils] Suport per connectar a la xarxa

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll abr 6 13:59:14 CEST 2009

Hola!

A quina porta a Internet connectes Nina?

Si surts per la port de Cuba, cal que entris amb el teu usuari a la web de
guifi.net i vagis al servei corresponent:

http://guifi.net/node/19265

Un cop aquí, fes clic a "Usuaris" i crea un.

I quan l'administrador de la porta a Internet de Cuba validi el teu usuari,
ja podràs sortir a Internet amb l'usuari que tu mateixa t'has creat. Tant
aquí com a qualsevol altre de les portes a Internet federades de Guifi.net.

http://guifi.net/node/3671/view/services

Si pel contrari, estàs sortint de la porta a Internet de l'Escorxador, cal
que creis el teu usuari aquí:

http://guifi.net/node/19984

Vagi bé!

Jordi

El 6 / abril / 2009 11:39, nina gonzalez <ninagonzalezgarcia a hotmail.com> ha
escrit: