[MataroSensefils] Suport per connectar a la xarxa

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu abr 5 22:39:55 CEST 2009

Hola Josep,

Què tal?

Sobre el que em comentes, no se que vares parlar amb en Raul però aquest
grup no és tancat, al contrari, és totalment obert a tothom.

De fet connectar és tant senzill com seguir els tres passos que hi ha a la
web i connectar-se.

http://guifi.net/trespassos

Si tens algun dubte en com fer-ho, pots preguntar per correu o
presencialment els dimarts a l'Escorxador, tal com ja has fet.

Si en el teu cas no t'arriba senyal d'algun node operatiu (actualment Isern,
Cuba o Escorxador) doncs pots fer dues coses:

1- Tenir paciència i esperar a que n'hi hagi algun.
2- Contactar amb gent que estigui aprop d'on vius per tal de muntar un nou
node per tal de connectar a la resta de la xarxa.

D'altra banda, pensa que la gent que estem muntant la xarxa ho fem de forma
totalment desinteressada i en el nostre temps lliure. Intentem donar el
suport que podem i de la millor manera que sabem.
De fet, que hi hagi algú sempre a l'Escorxador els dimarts, respondre a la
llista de correu i anar muntant, i molts cops financiant nosaltres mateixos,
els nodes, resulta una tasca bastant important.

Sento si t'has pogut sentir desatès però no ha estat pas la nostre intenció.
Rebem correus per la llista i a nivell individual de molts usuaris i fem el
que podem. Per això intentem documentar-ho tot, pq l'usuari pugui ser el
màxim d'autónom. Si veus algun aspecte que poguem millorar, sis-plau
comenta-ho i ajuda'ns a dur-ho a terme.

Si et cal un suport més professional o personalitzat potser podries parlar
amb alguna empresa o autònom que et fes la instal.lació.

Espero que no et sàpiga greu però faig copia d'aquest correu a la llista
general ja que aquest fet que comentes, a mida que va creixent la xarxa, es
pot repetir.

Ja diràs com et podem ajudar :-)

Vagi bé!

Jordi