[MataroSensefils] Parabolica to MSF

Jose Legido jose a legido.com
dij abr 2 04:07:22 CEST 2009

2009/4/1 Lluís Dalmau <lluis.dalmau a guifi.net>:

> D'entrada et podries fixar en els supenodes però si sent problemes de
> visibilitat mira els nodes per reconvertir-los a supernodes.

He mirat les distàncies i tens masses montanyes al voltant. Segons el
mapes, no tens visibilitat ni cap a Mataró ni cap a BCN, l'ideal seria
connectar amb algú que estigués interessat a Vilassar de Mar.

Alinear una parabòlica es complicat, si vols et podem deixar alguna
antena amb un angle mes gran per fer proves.