[MataroSensefils] FW: Parabolica to MSF

miguel angel Sanchez llenalunas a hotmail.com
dic abr 1 23:22:29 CEST 2009

From: llenalunas a hotmail.com
To: lluis.dalmau a guifi.net
Subject: RE: [MataroSensefils] Parabolica to MSF
Date: Wed, 1 Apr 2009 21:20:55 +0000

Gracies Lluis per l'ajuda,
He afegit el node i estic mirant les distàncies,
nomès podria mirar als supernodes o també als nodes més propers?
algú sap alguna manera no molt complicada per adaptar la parabòlica per wi-fi?

thanks again!

Salut i Xarxa! :)

Miquel

> Date: Wed, 1 Apr 2009 19:22:27 +0200
> From: lluis.dalmau a guifi.net
> To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Parabolica to MSF
>
> T'he creat la zona http://guifi.net/vilassadedalt
>
> Fes zooms al mapa de la zona fins a localitzar el punt on vols posar el
> node, després, afegeix-lo i tindràs les eines de 'distàncies' i 'mapes'
> disponibles per planificar enllaços.
>
> http://guifi.net/trespassos
>
> Salut i Xarxa !

llista envia un correu llista-request a matarosensefils.net amb la paraula "unsubscribe" en l'assumpte del correu

Haz búsquedas desde Live Search y ayuda a 22 niños de un orfanato en Nepal  ¡Colabora!
Más rápido, sencillo y seguro. Descárgate ya el nuevo Internet Explorer 8 ¡Es gratis!
http://www.vivelive.com/ie8