[MataroSensefils] Parabolica to MSF

miguel angel Sanchez llenalunas a hotmail.com
dic abr 1 19:09:23 CEST 2009

Hola,
tinc una antena parabòlica nova de trinca i que em faría ilusió probar per portar la connexió sense fils a Vilassar de Dalt,
si algú s'apunta amb el projecte, no sé si sería possible però m'agradaría probar-ho.

Estíc estudiant electrónica i algo d'idea d'antenes tinc, pero mai he instal.lat una parabólica.

alguna idea?

Gracies.

salut!
Miquel

> Date: Wed, 25 Mar 2009 16:20:11 +0100
> From: blackholdmailer a gmail.com
> To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] AP amb bateries

> al igual que els thinkpad :P

> ahá...

> molaps :)

> aquest cap de setmana estaré 100% disponible per a muntar el què
> sigui, puc mirar de pujar a mataró amb un cop de cotxe i ens ho mirem,
> igualment us animo a participar :)
>
> voleu venir a passar-vos-ho bé, a fer el friki i a prendre l'aire
> dissabte dia 4 d'abril a les 7 de la tarda a barcelona al plà de
> [...]

Más rápido, sencillo y seguro. Descárgate ya el nuevo Internet Explorer 8 ¡Es gratis!
http://www.vivelive.com/ie8