[MataroSensefils] Taller Freifunk del dissabte

Simó sim6 a probeta.yi.org
dic abr 1 18:03:16 CEST 2009

Hola,

> Com va anar el taller de dissabte?
> Sabeu si hi ha documentació o s'ha generat algun material?

No estic segur, jo no hi vaig ser... Però crec que es va seguir en la
línia que fa temps es va iniciar des de graciasensefils.net quan fèiem
servir el firmware Freifunk i va començar a venir a visitar-nos de tant en
tant l'Axel amb les seves grans aportacions.

Pots trobar la documentació a
http://graciasensefils.net/doku.php?id=desenvolupament:inici

Fins aviat.