[MataroSensefils] AP amb bateries

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dic abr 1 15:40:51 CEST 2009

hola bones,
us volia comentar una cosa sobre els AP.

seria possible configurar un hub de direct connect dintre d'un AP? té
prou capacitat?

una de les idees de la concentració és que els participants puguin
connectar-se a la xarxa wifi i compartir fitxers mitjançant una xarxa
local; he sentit que el millor programa per intercanviar arxius en
xarxes locals és direct connect.

vinga, moltes gràcies :)

--
Blackhold