[MataroSensefils] REACTIVACIO

CATMODA s937984394 a orange.es
dic abr 1 11:44:41 CEST 2009

Hola, soc en Jaume que vaig venir el passat dimarts a l'ESCORXADOR, soc el del carrer Jordi Joan cantonada Colon (Àtic), tal com vam quedar he mirat amb el meu portatil la xarxa que rebo a tope és una que es diu XARXATRONCAT1,
NO sé si es tracte de el node de la torre maresme, bé ja em direu que em de fer si posar antena o el possible cambi de ubicacio del node a casa meva, etc. Jaume. 649421923