[MataroSensefils] Fwd: [aerogenerador] Reunió de demà--> Com arribar-hi

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dll set 29 02:43:31 CEST 2008

Ei hola,

el taller està al passatge de Can Roibas, 16, al Polígon Industrial les
Corts, Cabrera de Mar (08349).
http://maps.google.es/maps?near=poligono+can+roibas+mataró&q=poligono+de+can+roibas&f=p&btnG=Buscar+en+mapa&rl=1<http://maps.google.es/maps?near=poligono+can+roibas+matar%C3%B3&q=poligono+de+can+roibas&f=p&btnG=Buscar+en+mapa&rl=1>
A l'entrada del costat de Cabrera hi ha un petit mapa de totes les naus, ens
trobarem a la de Mafe/Catinstal.
Adjunto una imatge indicant la situació exacte en el polígon (el mailman no
em deixa adjuntar-la perquè pesa 140Kb!).

Si algú es perd, no s'hi veu en cor, o vol que el passo a buscar per algún
punt de Mataró o Barcelona: 669 405 008.

Salut,

Albert

Jo pensava que tornava diumenge però estic fora :(