[MataroSensefils] [aerogenerador] Reunió de demà

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
diu set 28 21:22:34 CEST 2008

Bones,

    En principi demà hi ha reunió a les 7 de la tarda al taller. Albert,
ens caldria saber exactament l'adreça del taller. Tambe seria bo saber
qui hi podrà anar i si necessiteu transport des de Mataró, per quedar a
algun lloc on us pugui recollir. Sisplau, confirmeu assistència.
    Pel que fa a la meva feina, jo ja li he enviat les característiques
tant del rotor com de la caixa multiplicadora al Jose, que es posarà en
contacte amb el seu colega. Volia construir els 2 discs del rotor en
contraxapat de moment i per fer proves, però no m'ha donat temps (ja en
parlarem del que vull dir a la reunió). Demà a la tarda intentaré
passar-me per un lloc que venguin tubs de PVC per intentar comprar 1m de
tub de 200mm de diàmetre (les instruccions de construcció aconsellen que
la relació llargada-amplada sigui aproximadament de 5:1), també
interessa que la paret sigui el més gruixuda possible, a veure què trobo.
    Les mides de la cua poden ser molt variables. Aquest tio utilitza
una planxa d'alumini d'uns 35x22cm, encara que jo augmentaria una mica
la superfície, per donar-li més estabilitat al gir, potser uns 40x25cm.
De fet, diu que no és massa important. Pel que fa al pal que aguanta la
cua i les aspes, ell utilitza un pal de fusta de 5x10cm, però passa el
mateix que abans, qualsevol cosa pot servir (si trobem tub d'alumini
quadrat d'uns 4-5cm seria genial, penso jo).
    Vinga, ja direu.

       Ermoi.