[MataroSensefils] Proposta per la fira Innovàtic

Enric enric a musaik.net
dis set 27 22:16:05 CEST 2008

En/na Jordi Clopes ha escrit:
> Sembla que ja he aconseguit desencallar la llista i els problemes
> tècnics ja estan solucionats.
>
> En Lluís Dalmau ens ofereix passar la llista a La Farga on tenen la
> resta de Guifi.net, ja direu com ho veieu.
>
> Torno a enviar aquest correu...tothom és benvingut a dir la seva.

Em sembla de puta mare!
I m'ha agradat molt el tema de demanar les nanostation.

En/na Jordi Clopes ha escrit:
> Home, doncs veient els problemes periòdics que anem tenint amb la
> llista jo crec que fora una bona opció Lluís.
>
> No se com ho veuran els demés.

jo crec que ja tardem a canviar. Hi havia la proposta de canviar
d'hostatjament, si també hi poguéssim posar les llistes de correu
estaria bé per mantenir el domini
llista(at)matarosensefils.net
Ara, si no hi ha una proposta en ferm i ràpida, crec que la opció de
tenir la llista a guifi.net estaria molt i molt bé.
Qui tingui accés al mailman pot obtenir totes les adreces de correu de
la llista (penseu que hi ha vàries llistes a part de la general). Jo
també puc fer-ho si cal.
Què en penseu?
En aquests moments crec que hi ha molta gent que no ens està llegint,
que està allà, llegint-nos però no parla. Per tant, no podríem tardar
massa a fer-ho.

ENS VOLEN FER FORA!
A partir del 17 d'Octubre (nova data per un recurs presentat) pot venir
l'exèrcit d'ovelletes submises a desallotjar-nos. Concentració davant la
fibra el dia que ens desallotgin a les 20h.
<http://musaik.net>