[MataroSensefils] [aerogenerador] --> Mecànica --> eix vertical o eix horitzontal

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic set 24 21:30:30 CEST 2008

Nois, em teniu acollonit amb el nivell que està prenent el tema de
l'aerogenerador...

Segueixo expectant l'evolució de tot plegat :-)

Ànim cracks!

Jordi